14 תשובות
לא נראה לי
אני חושבת שכן
לא חושבת אבל בהחלט יכול להחמיר
לא נראלי
אבל כוס מים תמיד תשפר את המצב!!!
כן
דרך תרגילי ראייה נכונים
כן הראייה משתפרת עם הזמן
אצל חלק זה משתפר אבל אצל הרוב זה מחמיר כי העין מתרגלת למשקפיים
כן לי יש משקפיים מכיתה א' והפסקתי לשים אותם בכיתה ד בערך פחות או יותר והיום אני לא צריכה משקפיים (זאת רופאת עיניים אמרה לי) לא נראה לי זה עובד על כולם אבל היום אני רואה הרבה יותר טןב
שואל השאלה:
שאאלום^^ פשוט הפסקת לשים וזה השתפר לבד? או שעשית משהו בשביל זה?
אנונימית
אפשר לעבוד על זה ולשפר. לבד זה לא ישתפר הרבה.
לא כלכך