8 תשובות
יש מן משקף כזה ששמים עליך, ושמים לך כל פעם את המסגרת הזאת של המשקף ושואלים אם אנחנו רואים יותר טוב בצד של המשקף הזה, או צד שני.. ויש מספרים שצריך לקרוא יש גדולים ויש קטנים, יש צבעים היו לי אדום וירוק מה אני שאני רואה טוב יותר.. וכו'
שואל השאלה:
אם יש לך משקפיים כאילן מתי קיבלת אותם מה אמרו לך
אנונימית
אחרי זה בסוף הבדיקה אומרים לך אם את צריכה או לא ואם כן אז בוחרים מסגרת וזה מגיע עוד כמה ימים( המשקפיים)
אוקיי זה מתחיל בזה
שלאגיד להן שעשו לך מספרים מגדול עד קטן
ושלא הצלחת הכל ושלקח לך ים זמן לבחור וכזה
שמים לך כזה משקף גדול, ואת צריכה להסתכל על תמונות ומספרים, התמונה אצלי זה בדרך כלל בית כזה עם מלא דשא
פשוט לכי ותעשי בדיקה. זה בדיוק אותו התהליך גם אם את לא צריכה משקפיים.
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה זה מתיחהה אני לא באמת צריכה משקפיים ואני לא רוצה ללכת לבדיקה
אנונימית
כן לי יש משקפיים ועשו לי כמה בדיקות כתבו מספרים ומילים על לוח כזה בכמה גדלים והייתי צריכה לקרוא ובבדיקה ראשונה שלי שמו לי משקף כזה עם סרטון כזה ואז בסופו של דבר הלכתי לבחור משקפיים ואחרי יומיים הם הגיעו לי כי צריך להכין לך עדשה