6 תשובות
אני הייתי פעם שמה לפעמים וסבלתי ברמות לא ראיתי כלום. עכשיו אני שמה כל יום
אני רואה סבבה פשוט לא טוב כל כך מרחוק..
יש לי משקפיים לרחוק עם מספר לא כזה גבוה...קניתי אותם רק לשיעורי מתמטיקה למרות שגם שם אני שוכחת אותן בבית
פשוט יש להם מספר נמוך
אני לובש אותם רק כשאני צריך להעתיק מהלוח או לראות משהו מרחוק ולפעמים אני שם אותם בלילה כשיש גשם כי הכל נראה יפה יותר, כמו עם פילור יופי כזה. הצבעים בוהקים יותר ויפים יותר, הכל חד יותר, אני יכול לראות את הטיפות מים שנופלות על שלוליות ועוד מלא דברים שגורמים להכל להראות יפה יותר
אני מן הסתם לא רואה באותה צורה, אבל עדיין רואה סבבה. המספר שלי די נמוך והוא לרחוק. אני עדיין רואה פרצופים וכאלה.
נגיד לראות טלווזיה ממרחק מסויים אהיה חייבת משקפיים או לקרוא מהלוח וכאלה.
נגיד לראות טלווזיה ממרחק מסויים אהיה חייבת משקפיים או לקרוא מהלוח וכאלה.
באותו הנושא: