4 תשובות
חושבת שלא
לא יש משהו שזה מעבר שלא צריכים לשלם אם לא עבר 90 דקות משהו כזה מהנסיעה הראשונה
אבל כן מעברים את הרב קו פשוט זה לא יחייב
גם ממש רשום לך על המסך שזו נסיעת מעבר
אבל כן מעברים את הרב קו פשוט זה לא יחייב
גם ממש רשום לך על המסך שזו נסיעת מעבר
את בכל זאת צריכה להעביר את הרב קו
אם לא עובר 90 דקות אז לא יורד לך כסף ממנו זה מעבר אבל תמיד צריך להעביר את הרב קו או לסרוק באפליקציה.
אם לא עובר 90 דקות אז לא יורד לך כסף ממנו זה מעבר אבל תמיד צריך להעביר את הרב קו או לסרוק באפליקציה.
עדיין, צריך לתקף בכל מצב. אך הנסיעה השנייה לא תחויבי (: