10 תשובות
לא
אני לא הייתי לוקחת
תיקחי מניסיון עבר (אתמול) את לא יודעת כמה תיתקעי :))
לא
לא
תקחי. קרה לי אתמול שנתקעתי בלי מים והאוטובוסים לא הגיעו וזה לקח הרבה יותר זמן והיה מאוד חם. קחי ליתר ביטחון :)
כחי מה אכפת לך
^^חשבנו נגיע תוך שעה יצא 3 שעות חרא אוטובוסים
תקחי ממש חם את יכולה להתייבש
תמיד תקחי איתך מים
לא משנה לאן ולכמה זמן
זה חשוב (:
לא משנה לאן ולכמה זמן
זה חשוב (:
אנונימית