התחברות
הרשמה
אם אני נוסעת בשני אוטובוסים פחות משעה מחברות שונות אז יש לי מעבר?
כאילו אם אני צריכה לנסוע בחברה של דן ואז ישר באפיקים יש לי?
31 במאי 2020, 18:35
אוטובוסים
תשובה אחת
חושבת שכן פשוט תנסעי ותראי
פ
פטריקית
באותו הנושא:
ישלי קראש על מישהו שראיתי באוטובוס...הגיוני?הוא גם הסתכל עלי והיה רגע שבהינו אחד בשני ))):
אני נוסעת לאילת באוטובוס עם חברים (5 שעות) (קצר)
יצאתי סתומה..נסעתי בשני אוטובוסים והיה לי 10 שקל כדי לנסוע אחרי בית ספר לבית ו
יש אוטובוסים בשני בערב?
אני נוסעת לביה''ס באוטובוס וגם חוזרת ככה ויש לי חברה שצוחקת עליי שאני נוסעת בבוקר באוטובוס וכמה שאני מסכנה
אני נוסעת ב6 אוטובוסים כל יום לבצפר
עוד יומיים אני נוסעת לבד באוטובוס נסיעה של חצי שעה ..
אמרו שחוזרים ללימודים בשני אבל אני נוסעת בשישה אוטובוסים כל יום לבצפר ואני ממש מעדיפה לא לנסוע באוטובוסים
אוטובוסים בגבעתיים - איזה אוטובוס או מונית שירות נוסעת מתחנת הרכבת שלום בת"א עד לאזור תיאטרון גבעתיים?
אני נוסעת עוד כמה שעות למסע ישראלי ואני לא יודעת מה לקחת איתי לאוטובוס מה ללבוש?
אני באוטובוס ובאלי להקיא כבר חצי שעה ויש לי עוד חצי שעה לפחות נסיעה