15 תשובות
זה ממש כלום
את חייבת לאכול יותר וארוחות מסודרות!!
שואל השאלה:
אוף מה אני יכולה עוד לאכול
אנונימית
מה הרבה זה קצת
e1a
שואל השאלה:
^^
לא.. זורקת שנגמר הטעם
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אוסיף 3 כפיות קוטג זה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
טעם מנטה של אורביט
אנונימית
לא מה חש לך זה כלןם
אני לא מבין את השאלות האלה, ברור שזה לא מספיק, אני גם לפי דעתי לא אוכל מספיק אבל אני אף פעם לא טוען שאכלתי יותר מידי. צריך לאכול 3 ארוחות ביום, מה שכתבת נראה יותר מתאים רק לארוחת בוקר.
שואל השאלה:
^ אורז מבושל חחח
אנונימית
את כתבת 5 מסטיק מנטה כאילו זה אוכל?
זה חד משמעית לא מספיק מה שכתבת
מסטיק זה לא אוכל בואי נתחיל מזה,
ולא מה שאכלת היום לא היה משביע אף אחד. אני אתן לך דוגמא לארוחות שלי נגיד,
בוקר: ביצת עין עם סלט וגבינה על לחם
צהריים: פסטה חזה עוף
ארוחת ביניים: קרקרים וחטיף
ארוחת ערב: פריכיות וגבינה או טוסט

כמובן שלא חייבת בול כמוני אבל את צריכה להבין שאת צריכה לאכול הרבה יותר ממה שאת אכלת
שואל השאלה:
אבל זה השביע אותי
ואכלתי סלט ירקות עם קצת סלט כרוב ועוד שניה הקאתי בגלל שזה פוצץ אותי ושאני אוכלת הרבה ממש כואבת לי הבטן
אנונימית
ממש לא
לא זה יחסית קצת