24 תשובות
לא הבנתי
ניתוח או ביינדר
ניסית פעם ביינדר?
נראלי אתה צריך שיזריקו לך הורמונים של גבר לפי דעתי
זה היה בן שעכשיו בת או ההפך
ביינדר
שואל השאלה:
ניסיתי לשים ביינדר אבל אמא שלי ישר זיהתה וצרחה עלי
ניסיתי לשים ביינדר אבל אמא שלי ישר זיהתה וצרחה עלי
אנונימי
יש הקטנת חזה
תנסה לשים גוזיות ספורט צמודות כאלה וחולצות יותר רחבות
ויש גם משהו כזה ששמים וזה מוחץ כזה את החזה ובכללי תלך עם חולצות רחבות עד אז תבקש הורמונים גבריים
אולי תחבוש את החזה עם תחבושת .
אולי זה יעזור .
אולי זה יעזור .
נראלי טרנסים משתמשים בגוזיות או משהו בשביל שלא יראו את החזה לא?
אנונימי
^כן , בביינדר, אבל הוא אמר שהוא ניסה ואמא שלו ממש כעסה עליו .
שואל השאלה:
הבעיה שאנע עדיין בארון בזה וההורים שלי פחות שמחים עם זה
הבעיה שאנע עדיין בארון בזה וההורים שלי פחות שמחים עם זה
אנונימי
מן הסתם שאם הוא לא יכול לשים ביינדר הוא לא יכול לעשות ניתוח חזה
אם שמת ביינדר ואתה בארון ואמא שלך זיהתה אותך אז היא לא כבר יודעת?
שואל השאלה:
אני ישר נעלתי את החדר והחלפתי והיא שאלב אותי מה זה היה ושיקרתי
אני ישר נעלתי את החדר והחלפתי והיא שאלב אותי מה זה היה ושיקרתי
אנונימי
אם ההורים שלך לא אוהבים טרנסים אז מובן אבל אם הם תומכים והכל אז קח את הזמן ותגיד להם לאט לאט
אנונימי
אה מצטער לשמוע..
אם אתה צריך עזרה לאיך לצאת מהארון ודברים כאלה אני פה תמיד
אם אתה צריך עזרה לאיך לצאת מהארון ודברים כאלה אני פה תמיד
בן כמה אתה
שואל השאלה:
14
14
אנונימי
בוא לפרטי
אוקיי מישהו פה אמר לשים תחבושות ומטרנס לטרנס *אל* תשים תחבושות לא נושמים בהן
טיפ שעבד לי- שים גוזיית ספורט ואם תצליח לנשום אז מעליה עוד גוזיית ספורט
טיפ שעבד לי- שים גוזיית ספורט ואם תצליח לנשום אז מעליה עוד גוזיית ספורט
תנסה ללבוש בגדים יותר רחבים, ללבוש גוזיות צמודות או אפילו ללבוש גופיה צמודה מתחת לחולצה (אבל זה יכול להיות טיפה חם)
אם אתה רוצה עזרה במשהו עם ההורים או חס וחלילה באמת אני לא יודעת כמה ההורים הומופובים אבל אם אין לך מקום לישון תדבר איתי
אני יודעת שאנחנו זרים ואני מאוד מאוד מקווה שזה לא יקרה אבל עדיין.
ותרגיש חופשי לדבר איתי בפרטי
(ממש סטיתי מהנושא)
אם אתה רוצה עזרה במשהו עם ההורים או חס וחלילה באמת אני לא יודעת כמה ההורים הומופובים אבל אם אין לך מקום לישון תדבר איתי
אני יודעת שאנחנו זרים ואני מאוד מאוד מקווה שזה לא יקרה אבל עדיין.
ותרגיש חופשי לדבר איתי בפרטי
(ממש סטיתי מהנושא)
באותו הנושא: