49 תשובות
לא, ממש לא כל מי שאומר את זה יודע שהוא משקר בודדים לא
לא. לא משהו שאני מתגאה בו אבל אני חושבת שזה מעל כוחותי
מה פתאום
כן אולי בחלומות
לא ברור שכן אבל לא רק תמיד יש רושם רשוני של מראה אין מה לעשות
כל אחד שופט בהתחלה לפי מראה חיצוני
ומי שאומר שלא הוא משקר לדעתי.
ומי שאומר שלא הוא משקר לדעתי.
לא רושם רישוני זה תמיד לפי מראה
לא רק
ממש לא. מה זה שווה בן אדם עם אופי מדהים אבל נראה כמו הצרות שלי?
אנונימית
לא רק
51% כן אבל אם אני לא מרגישה משיכה אז מה כל זה שווה בעצם
לא
לא
עם כמה שנרצה לשפוט אנשים רק לפי האופי/ לא לשפוט בכלל, תמיד הרושם הראשוני, שלמראה יש חלק ממנו, משפיע על איך שאנחנו רואים את הבנאדם.
עם כמה שנרצה לשפוט אנשים רק לפי האופי/ לא לשפוט בכלל, תמיד הרושם הראשוני, שלמראה יש חלק ממנו, משפיע על איך שאנחנו רואים את הבנאדם.
אולי מראה חיצוני אבל אני באמת שופטת רק מהאופי כי אני חושבת שאני לא מושלמת אז אני רוצה לפחות להראות מעצמי מהאופי
אנונימית
לא אם כמה שזה רע אני שופטת קודם כל ממראה חיצוני ואחר כך עם היכרות של הבן אדם אני שופטת אותו
לא ואל תתני לאנשים לחרטט אותך
לשפוט אנשים לפי מראה זה מנגנון טבעי
לא כמו ששופטים היום על כל דבר קטן אבל בגדול כן
לשפוט אנשים לפי מראה זה מנגנון טבעי
לא כמו ששופטים היום על כל דבר קטן אבל בגדול כן
ממש לא.
אני קודם כל שופטת מישהו לפי היופי, לא אכפת לי מהאופי.
אני קודם כל שופטת מישהו לפי היופי, לא אכפת לי מהאופי.
יותר נכון אני שופטת לפי איך שאדם מתנהג עם האופי שלו
לא
אם הם לא בני זוג שלי לא אכפת לי איך הם נראים אבל אם זה בן זוג אני רוצה שיהיה לטעמי גם במראה החיצוני.
^אם החבר/ה הכי טוב/ה שלך היה נראה היה נראה כמו גרגמל עדיין היית חבר/ה שלו? תתאר/י את האדם הכי מכוער שקיים.
אני שואל את חזירה שמחזירה
^ גרגמל
רשמתי את זה לפני שענית "כן" בכדי למנוע בלבול, אין לי בעיה שתענה
לא, ומי שאומר שכן משקר לעצמו
לא
תלוי
בזוגיות גם יופי וגם אופי
בחברות מה אכפת לי מהיופי
בזוגיות גם יופי וגם אופי
בחברות מה אכפת לי מהיופי
כן, מראה זה גם חלק מהאופי
ממש לא, יופי זה חלק גדול מהרושם הראשוני..
כמובן שבסוף האופי יחליט אבל היופי גם חשוב
כמובן שבסוף האופי יחליט אבל היופי גם חשוב
האמת אני לא כזאת שמסתכלת על יופי של אחרים אבל מן הסתם שאם יש להם אופי חרא אני כנראה אחשוב שהם מכוערים לא משנה מה
ברור שלא, כדי להימשך למישהי.ו פיזית חייבים שמשהו חיצוני בו יהיה מושך לך.
אבל יש הבדל בין המינים (לא מגדרים, זה ביולוגי פשוט)-
זכרים נמשכים יותר לחיצוניות , הגירוים שלהם הם ויזואלים
נקבות נמשכות מאוד לאופי, לשיחות כי הגירוים שלהם הם ורבלים.
אבל יש הבדל בין המינים (לא מגדרים, זה ביולוגי פשוט)-
זכרים נמשכים יותר לחיצוניות , הגירוים שלהם הם ויזואלים
נקבות נמשכות מאוד לאופי, לשיחות כי הגירוים שלהם הם ורבלים.
זה לא נכון כולם שופטים קודם לפי יופי ומי שאומר משהו אחר כנראה משקר לך
אנונימי
כנראה שכן יש לזה השפעה, אבל זה באמת לא קריטי בשבילי
הקראש הראשון שלי וואו חשבתי עליו כמה חודשים
רק כשעבר לי הקראש והסתכלתי עליו הבנתי שהוא די מכוער, אהבתי אותו פשוט כי הייתי חדשה והוא היה נחמד אליי
הקראש הראשון שלי וואו חשבתי עליו כמה חודשים
רק כשעבר לי הקראש והסתכלתי עליו הבנתי שהוא די מכוער, אהבתי אותו פשוט כי הייתי חדשה והוא היה נחמד אליי
ממש לא.
שיפוטי - בעל גישה ביקורתית על אחרים, חוסר פתיחות
על פי הפירוש הזה, אני אומר שתמיד השתדלתי להפנים שאנשים הם יותר מהמראה שלהם, ותמיד השתדלתי להישאר פתוחה ולא לבקר אותם ישר. אולי זה קשור לעובדה שאני לא בדיוק מלכת היופי אבל אני יכולה לומר בלב שלם שאף פעם לא שפטתי בן אדם על פי המראה החיצוני שלו, ולרוב גיליתי אנשים נהדרים.
ואני רואה שאנשים כאן לא מבינים, יש הבדל עצום בין לשים לב למראה של בן אדם (אם הוא נראה טוב או לא) לבין לשפוט בן אדם על פי המסקנה שלכם.
על פי הפירוש הזה, אני אומר שתמיד השתדלתי להפנים שאנשים הם יותר מהמראה שלהם, ותמיד השתדלתי להישאר פתוחה ולא לבקר אותם ישר. אולי זה קשור לעובדה שאני לא בדיוק מלכת היופי אבל אני יכולה לומר בלב שלם שאף פעם לא שפטתי בן אדם על פי המראה החיצוני שלו, ולרוב גיליתי אנשים נהדרים.
ואני רואה שאנשים כאן לא מבינים, יש הבדל עצום בין לשים לב למראה של בן אדם (אם הוא נראה טוב או לא) לבין לשפוט בן אדם על פי המסקנה שלכם.
אנונימית
לא, דרך מסך כן.
וואלה לא יודעת אני שופטת בעיקר לפי ההתנהגות של הבן אדם איך שהוא מדבר עם מי ואיך פונה לבן אדם
אבל אם במראה רואים שזאת צאחלה אני אפילו לא אטרח לגשת
אבל אם במראה רואים שזאת צאחלה אני אפילו לא אטרח לגשת
ברור שהוא נוטה לשפוט באופן טבעי על פי החיצוניות, השאלה היא אם אתה מרגיל את עצמך להתעניין באנשים ואז להחליט דברים לגביהם או שאתה פשוט זורם עם הצורך הטבעי להחליט דברים לגבי אנשים רק על סמך מראה.
זו עבודה עצמית, מחשבתית, שצריך לעשות, אם לא עושים זה לא קורה לבד, מטבענו אנחנו מקטלגים אנשים מאוד מהר דרך הראייה שלנו.
חייבים לעבוד על לתת צ'אנס וללכת בניגוד לקביעות ראשוניות ודברים שמתהלכים במוחנו כלפי אנשים, אלה דברים שמאוד קל לזרום איתם.. בקיצור, עבודה. ואני משתדל לעבוד על עצמי, כן.
זו עבודה עצמית, מחשבתית, שצריך לעשות, אם לא עושים זה לא קורה לבד, מטבענו אנחנו מקטלגים אנשים מאוד מהר דרך הראייה שלנו.
חייבים לעבוד על לתת צ'אנס וללכת בניגוד לקביעות ראשוניות ודברים שמתהלכים במוחנו כלפי אנשים, אלה דברים שמאוד קל לזרום איתם.. בקיצור, עבודה. ואני משתדל לעבוד על עצמי, כן.
לא
גם וגם
אופי זה יותר חשוב מיופי
אבל אי אפשר להתעלם גם מהחיצוני
גם וגם
אופי זה יותר חשוב מיופי
אבל אי אפשר להתעלם גם מהחיצוני
ממש לא יופי זה בהחלט משפיע אבל אופי אמור להיות העיקר בהחלטה אם ללכת על זה או לא
אני חושב שהמוח שלנו שופט לפי המראה החיצוני והרושם הראשוני בלי שיש לנו שליטה על זה, זה קשה לשלוט בזה לגמרי. אבל זה רק רגעי, אם נוכל להסתכל על הבנאדם ולדמיין את הפנים שלו במקום לראות את החוץ נוכל להתחבר אליו. נגיד בזוגיות חשוב לי מאוד האופי, מאוד, אבל בסופו של דבר צריך קצת משיכה, לטעמי משיכה חיצונית זה גם חשוב לקשר
מי שאומר משקר , מראה זה משיכה זה לא אפשרי מערכת יחסים בלי זה , ישמצב יש כאלה יתנו יותר נקודות לאופי במקרים מסוימים אבל בלי משיכה ? לא קיים ,
לא
אי אפשר להתעלם מהחיצוני
אי אפשר להתעלם מהחיצוני
לא
ברור אם חברה שלי תהיה יפה ואופי מסריח למה שאני אהיה חברה שלה מה יהיה לי מזה? מה אני צריכה את זה אם היא תהיה דוחה ותעמיד פנים.
לא
אי אפשר להתעלם ממראה חיצוני הוא חושב מאוד.
אי אפשר להתעלם ממראה חיצוני הוא חושב מאוד.
ואז איך אחכ אומרים אל תשפטו לפי היופי
ממש לא
כולם שופטים במידה מסוימת לפחות גם לפי היופי, חוץ מעיוורים.
באותו הנושא: