3 תשובות
כן אבל עדיין מומלץ לנסות לאכול בריא וגם בטווח הקלורי
טכנית? כן.
אפשר לרדת ככה משקל.
בריאותית?
הגוף לא יקבל את כל מה שהוא צריך.. (לצורך הדוגמא אם אוכלים רק מתוקים ונשארים בגירעון קלורי) אז הגוף לא יקבל את כל הערכים החיונים שהוא צריך ביום..
כן הכל לא משנה מה כל עוד אתה בגירעון קלורי אבל לשים לב שלפחות תאכל דברים עם ערכים תזונתיים גבוהים