5 תשובות
אני חושבת שכדי שתלכי לרופא לבדוק את זה .
יכול להיות הרבה סיבות. גם לי זה היה קורה פעם הרבה, בגלל חום או יובש ודברים כאלה.
אבל אם זה ממשיך אז תלכי לרופא
הרבה סיבות
זה יכול להתחיל בגלל שינויים הורמונליים בגיל ההתבגרות, התייבשות, חום, אלרגיה עונתית, מכה, נימים רגישים ועוד סיבות

ללכת לרופא זה הכי טוב, אבל בלי קשר לרופא
שימי לב שאת שותה הרבה, לא מתעסקת יותר מדי עם האף, לא לקנח אותו חזק
על תלחצי זה רק דם מהאף אבל לכי לרופא