8 תשובות
לשטוף ידיים ולנקות עם נייר
לחטא עם מי מלח
לשטוף ידיים לפני שאת נוגעת ולחטא אל תורידי את העגיל החור יסגר
שואל השאלה:
שמתי מי מלח עם מקלוני אוזניים ולא שטפתי זה בסדר?
שמתי מי מלח עם מקלוני אוזניים ולא שטפתי זה בסדר?
^כן, תמשיכי לחטא באופן יומי
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
שואל השאלה:
זאת אינפקציה נכון? כאילו זה תקין?
זאת אינפקציה נכון? כאילו זה תקין?
^לא נראה לי שזאת אינפקציה כי עגיל זה בסופו של דבר פצע ומפצעים יורד דם אז זה לגמריי הגיוני
באותו הנושא: