13 תשובות
אל תספר לאף אחד גם אני נפלתי בזה תשמור את הסודות לעצמך תכתוב יומן אפילו ותספר לו
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
שמחה שעזרתי❤
תנסה לא להעלות את זה בשיחות.
לא להזכיר דברים לדברים שאתה רוצה להסתיר. אם בכל זאת הנושא עולה, תנסה להתעלם, לא לענות בהרחבה על שאלות או בכללי לא לפרט יותר מדי על נושא זה.
רק מוסיפה שזה לגמרי לגיטימי להסתיר דברים (כל עוד זה לא מסכן חיים שלך, של חברים, או של הקרובים אלייך), במיוחד בגיל הזה שאתה מתחיל לחוות דברים חדשים וחלקם מביכים ולא נעימים לדבר עליהם.
לא להזכיר דברים לדברים שאתה רוצה להסתיר. אם בכל זאת הנושא עולה, תנסה להתעלם, לא לענות בהרחבה על שאלות או בכללי לא לפרט יותר מדי על נושא זה.
רק מוסיפה שזה לגמרי לגיטימי להסתיר דברים (כל עוד זה לא מסכן חיים שלך, של חברים, או של הקרובים אלייך), במיוחד בגיל הזה שאתה מתחיל לחוות דברים חדשים וחלקם מביכים ולא נעימים לדבר עליהם.
שואל השאלה:
אני מבין, הבעיה זה שיש לי 2 חברים קרובים שממש עוזר לי לדבר איתם על הקשיים שלי. ואחד מהם פשוט מספר דברים שאני אומר לו לא לספר לאף אחד.
אני מבין, הבעיה זה שיש לי 2 חברים קרובים שממש עוזר לי לדבר איתם על הקשיים שלי. ואחד מהם פשוט מספר דברים שאני אומר לו לא לספר לאף אחד.
עדיין, אם כמה שזה קשה (וזה קשה) עדיף לא לספר. דברים כאלה רק פוגעים באמון של בן אדם והורסים אותו, אם אתה בכל זאת מעדיף לספר להם אז תבקש מהם שלא יספרו ותבהיר להם שזה ממש חשוב לך שהם לא יספרו את מה שאתה אומר להם. אם הם חברים אמיתיים, אז הם יכבדו את הבקשה הזאת וישתדלו לא לספר כלום.
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
שואל השאלה:
אבל אני מספר לחברים קרובים ויש לי כמה חברים שלא יודעים בכלל לשמור סודות. וכיאלו מספרים דברים אישיים לאנשים אחרים, איך אני יכול למנוע את זה?
אבל אני מספר לחברים קרובים ויש לי כמה חברים שלא יודעים בכלל לשמור סודות. וכיאלו מספרים דברים אישיים לאנשים אחרים, איך אני יכול למנוע את זה?
אל תספר פשוט זה לא כזה קשה אני חושבת
פשוט לא לספר?
שואל השאלה:
וכל פעם שאני נפתח להורים שלי הם אומרים לי שאני לא מבין כלום...
וכל פעם שאני נפתח להורים שלי הם אומרים לי שאני לא מבין כלום...
אני אישית לא אוהבת לספר דברים להורים שלי ולא לחברים שלי אני לא מרגישה בנוח כי בכל רגע הם יכולים לספר וכל החרא הזה מדרדר
שואל השאלה:
סבבה חח
סבבה חח
באותו הנושא: