10 תשובות
שואל השאלה:
ואני גם בדיכאון קל מהאקס והחברה הזאת לא יודעת לתמוך אז קצת נמאס לי ממנה
ואני גם בדיכאון קל מהאקס והחברה הזאת לא יודעת לתמוך אז קצת נמאס לי ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
לא עוזרת בכלום
לא עוזרת בכלום
אנונימית
כן קחי את הזמן שלך לעצמך תלמדי להיות החברה הכי טובה של עצמך ולהנות עם עצמך כי את עם עצמך בסופו של יום, אף חבר לא נשאר לנצח
אנונימית
תנסי להכיר חברים חדשים מהשכבה, הכל יהיה בסדר
גם לי הייתה חברה בדיוק כזאת וניתקתי איתה קשר לפני שנה
גם לי הייתה חברה בדיוק כזאת וניתקתי איתה קשר לפני שנה
תנסי להכיר חברים חדשים מהשכבה, הכל יהיה בסדר
גם לי הייתה חברה בדיוק כזאת וניתקתי איתה קשר לפני שנה
גם לי הייתה חברה בדיוק כזאת וניתקתי איתה קשר לפני שנה
שואל השאלה:
בשכבה כל הבנות צבועות אחת עם השניה והן משחקות אותה חברות טובות , מגעיל אותי להתקרב אליהן אפילו כמה צביעות בין חברות משפיל , ותודהה לכםם לכולם
בשכבה כל הבנות צבועות אחת עם השניה והן משחקות אותה חברות טובות , מגעיל אותי להתקרב אליהן אפילו כמה צביעות בין חברות משפיל , ותודהה לכםם לכולם
אנונימית
אני מצטערת לשמוע.. אבל אם החברות האלה לא עושות לך טוב וגם הסביבה תנסי להתנק ממנה למצוא איזה סידרה מצחיקה שתראי או לשמוע שירים או לקרוא ספרים וזה.. למצוא תחביבים יכול לשפר תמצב רוח.
בתור אחד
שהתרחק מחברים שלו לגמרי למשך* שנה שלמה*(זו הייתה בחירה שלי לגמרי) ופשוט נעלם להם, מסיבה דומה לשלך
תאמיני לי
עדיף לך להישאר קרובה תמיד לחברות שלך למרות הכל
כי אני די איבדתי את שלי
ורק אחרי תקופה חזרתי לדבר איתם בקשר..
שהתרחק מחברים שלו לגמרי למשך* שנה שלמה*(זו הייתה בחירה שלי לגמרי) ופשוט נעלם להם, מסיבה דומה לשלך
תאמיני לי
עדיף לך להישאר קרובה תמיד לחברות שלך למרות הכל
כי אני די איבדתי את שלי
ורק אחרי תקופה חזרתי לדבר איתם בקשר..
אנונימי
ואת גם יכולה לנסות למצוא חברים חדשים או להתרחק ממי שלא עושה לך טוב ולנסות לשפר את המצב
הדבר הכי טוב שתעשי בשביל עצמך זה לנתק את הקשר
אני הייתי באותה סיטואציה ,וניתקתי קשר.
ומאז התחלתי לאהוב להיות לבד ; ואני לא מתחרטת על זה. יכול להיות שתרגיש לבד , אבל תאמיני לי שעדיף את זה , מאשר להיות סביב אנשים מלאים בחרא ואנרגיות שליליות ;ובכלל זאת את תרגישי לבד שאת איתם.
אני הייתי באותה סיטואציה ,וניתקתי קשר.
ומאז התחלתי לאהוב להיות לבד ; ואני לא מתחרטת על זה. יכול להיות שתרגיש לבד , אבל תאמיני לי שעדיף את זה , מאשר להיות סביב אנשים מלאים בחרא ואנרגיות שליליות ;ובכלל זאת את תרגישי לבד שאת איתם.