7 תשובות
זכותו אני לא חושבת שהוא עשה משהו לא בסדר
אם את מרגישה שנפגעת ואת מרגישה שאי אפשר לתקן את הקשר תתרחקי ממנו
זה בסדר גם הוא בן אדם יש דברים שהוא מעדיף לשמור לעצמו או לשתף אחרים
במיוחד כי הוא בן מילא הוא היה בת אבל זה שונה כי בנים לא יכולים לספר לך הכל אבל אם זאת היתה בת הייתי נעלבת
שואל השאלה:
חברים מעדכנת שדיברנו היום והתברר לנו על רגשות הדדים
חברים מעדכנת שדיברנו היום והתברר לנו על רגשות הדדים
אנונימית
אתם ביחד כאילו?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
באותו הנושא: