7 תשובות
שעתיים לא אבל זה כן הגיוני
בת כמה היא?
זאת לא באמת סיבה לבכות אבל עם היא צעירה זה הגיוני
שואל השאלה:
14 מה צעירה מה
חד משמעית כן
אני הייתי בוכה שבוע
לא אבל זה לא סבבה מצידך
איזה עוגיות ?