7 תשובות
שעתיים לא אבל זה כן הגיוני
בת כמה היא?
זאת לא באמת סיבה לבכות אבל עם היא צעירה זה הגיוני
זאת לא באמת סיבה לבכות אבל עם היא צעירה זה הגיוני
שואל השאלה:
14 מה צעירה מה
14 מה צעירה מה
חד משמעית כן
אני הייתי בוכה שבוע
אני הייתי בוכה שבוע
לא אבל זה לא סבבה מצידך
וואי לא
איזה עוגיות ?
באותו הנושא: