התחברות
הרשמה
אם היו לי עוגיות בתיק שאפיתי, בתוך קופסא, בצל, 4 ימים, זה בסדר לאכול נכון??
27 באוקטובר 2022, 18:37
עוגיות
אוכל
מתכונים
מאפים
סלטים
5 תשובות
כן, בתיאבון.
B
Burning Rose
שואל השאלה:
תודה לכולם >3
:
:))) its mee
כן
C
Cherryberryy
כן
~
~Flowergirl~
כן
נ
נאמנות הילה
באותו הנושא:
אם השארתי בתוך שקית סגורה קורנפלקס ועוגיות (קנויות של הסופר) בתיק למשך שבועיים זה עדיין טוב?
מכירים את העוגיות שבאות בתוך קופסא גדולה כזאת, בצורת פרח עם ריבה אדומה בתוך כל עוגיה?
זה יהיה ממש נורא אם אני אסיים קופסא שלמה של בן אנד גריס וניל עוגיות?
כמה קופסא רגילה של מסטיקים ששמים בתיק אמורה לעלות?
אם בקופסא של 6 עוגיות יש 310 גרם, כמה גרם יש בעוגיה אחת?
תנו לי משפטים לכתוב בתוך עוגיות מזל
אפיתי עוגיות והן יצאו דביקות בתוך הפה
אני מכינה עוגיות מזל מה אפשר לכתוב בתוך הפתקים?
אני אכלתי היום 6 חטיפים , קופסאת גלידה , קופסא של עוגיות ומחר נוטלה אני אחיה?
אכלתי חצי קופסא של בן אנד גריס בצק עוגיות אני נחשבת שמנה? כמה קלוריות זה בערך חצי קופסא ( לציין אכלתי אל כל העוגיות)
לחמנייה ריקה שהייתה בתיק יום וחצי בתוך תיק סגור עם קצת שמש, אפשר לאכול אותה?