29 תשובות
תפני למשטרה על איומים. הם יכולים לאתר *גם אנןנימי*
אל תגיבי לו כלום. תצלמי מסך ותפני למשטרה כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
מחקתי את האפלינקציה
אנונימית
רוב הסיכויי שהוא סתם מנסה להפחיד אותך כדאי שלא תעבירי אותו והוא נואש. לא יקרה כלום אם תעבירי ואם כן תצלמי את זה יש לך הוכחות לאיום בפגיעה.
לאא לא טוב
תתחברי לאפליקציה מחדש ותפני למשטרה
את צריכה הוכחות לזה..
שואל השאלה:
אי אפשר להתחבר לאותו האחד מעבירים שם אנשים וזה
אנונימית
שואל השאלה:
כמו באומיגל
אנונימית
אין לך שם חשבון? שפתחת?
שואל השאלה:
יש אבל אי אפשר לראות שם שיחוצ
אנונימית
המשטרה יכולים לשחזר. המשטרה יכולים הכל. תגידי להם פרטים של החשבון (ומשחקת את האפליקציה) והם ישחזרו הכל.
מחקת את האפליקציה והוא לא עשה כלום עד עכשיו? הוא לא יעשה כלום :) סתם ניסה להפחיד אותך
שואל השאלה:
בטוח?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם ללכת אליהם מה הייתם עושים?
אנונימית
את שואלת אותי או את {שי}?
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת
אנונימית
שואל השאלה:
את כולם פה
אנונימית
שואל השאלה:
המשטרה מחוברת לסטיפס?
אנונימית
תכלס כמה זמן עבר מאז שמחקת את האפליקציה?
בעיקרון המשטרה מחוברת לאתר אבל פה הם לא יעשו כלום הם מחוברים נטו בשביל השגחה
תפני אליהם אין לך מה לפחד
כל מה שקורה באפליקציה ההיא שמור בשרתים שלה, היום הכל עובד על שרתים. הם צריכים לפנות לשרתים של האפליקציה ומשם אפשר לשחזר הכל
שואל השאלה:
רבע שעה
אנונימית
אה אז זה קרה לא מזמןן, כן יש מה לחשוש
ככל הנראה הוא משקר ( אם הוא לא הראה לך שום הוכחה לגביי זה שיש לו אשכרה מיידע) פשוט תחסמי אותו או משהו לא חסר מפגרים כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
שי אני יכולה לדבר איתך בפרטי אם זב קרה לך?
אנונימית
אין על מה לחשוש הוא שלח לך הוכחות שהוא באמת יודע עליך הכל ?
אנונימי
את יכולה לדבר איתי
שואל השאלה:
מחקתי אותה ולא ממש הסתכלתי מה הוא כתב הוא הלחיץ אותי ממש
אנונימית
אנונימית תפני אליי לפרטי
היית יכולה פשוט לחסום אותו
או לשלוח לו "מצחיק" ולחסום.

לא צריך להילחץ זה סתם כי הוא חושב שהוא יכול לאיים עלייך בצורה ילדותית שכזאת. אמא איזה אנשים הזויים יש היום.
אנונימית