3 תשובות
למה את לא שואלת את הרופא שלך שאלות כאלו? אם את לא רוצה להפגש פנים מול פנים בגלל הקורונה אפשר עדיין אולי לפנות דרך האינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל עד שאני אפגש איתה אני בלחץ ברמות אני הייתי לומדת הרבה על האנמיה הזאת אבל אני לא זוכרת איך מאמתים את זה, אם זה יחס גבוה או נמוך ואם זה יכול להיות נמוך כתוצאה ממשוב שלילי
כן אבל עד שאני אפגש איתה אני בלחץ ברמות אני הייתי לומדת הרבה על האנמיה הזאת אבל אני לא זוכרת איך מאמתים את זה, אם זה יחס גבוה או נמוך ואם זה יכול להיות נמוך כתוצאה ממשוב שלילי
אנונימית
אם הבנתי נכון את מה שאת כתבת אז..
יש יחסית הרבה מקרים שזה מה שכתוב אבל אין את זה.
תתייעצי עם רופא. הכי טוב!
לפי מה שאני יודעת אפשר אפילו ברגע זה לעשות זום עם רופא
יש יחסית הרבה מקרים שזה מה שכתוב אבל אין את זה.
תתייעצי עם רופא. הכי טוב!
לפי מה שאני יודעת אפשר אפילו ברגע זה לעשות זום עם רופא