התחברות הרשמה

זה לגיטימי או שזה תלות רגשית?

יש לי מדריכה שאני חושבה עליה אמון
פשוט כי אני ממש אוהבת אותה
אבל פועל זה לא שאני מדברת איתה יותר או כותבת לה יותר או כל הזמן רוצה להיות איתה.
פשוט יוצא לי המון לחשוב עליה ולפעמים אני מנסה לחשוב אם זה נורמלי לחשוב על בן אדם ככ הרבה אבל זה רק כי אני אוהבת אותה
אני מסתדרת גם בלעדיה אבל אני כן מפחדת לאבד אותה (יש לי חרדת נטישה)
7 באוקטובר 2022, 14:23
מושגיםרגשתלותחוות דעתמערכת יחסים    
2 תשובות
הגיוני
C
C2 Pro Max
אני חושבת שזה שילוב
ז
זר לא יבין
באותו הנושא:
פיתחתי תלות רגשית במישי וזה מחרפן לי תשכל איך מתפטרים מזה??
אי פעם הרגשתם תלות רגשית במישהו?
לגיטימי לבקש לתלות דגל ישראל בכיתה?
אם יש לי תלות רגשית, לכמה זמן לנתק את הקשר לפי דעתכם?
לגיטימי שאני מרגישה שחסר לי חבר ואני רוצה אחד בשביל מישהו שאפשר להיפתח איתו רגשית?
לגיטימי שיש לי אכילה רגשית מטורפת כשאני מתכוננת למבחנים?
אי פעם הרגשתם תלות רגשית בבן אדם? איך התגברתם על זה?
לגיטימי לבקש אישור חופש מחלה מרופא על שחיקה רגשית?
מהזה אומר אם מישי אמרה לי שהיא פיתחה אלי תלות רגשית???
זה לגיטימי שמישהו אושפז חודשיים בבית חולים פסיכיאטרי בגלל הפרעות רגשיות קשות ואלימות נגד אנשים זרים?
מה זה תלות רגשית