יש לי מדריכה שאני חושבה עליה אמון פשוט כי אני ממש אוהבת אותה אבל פועל זה לא שאני מדברת איתה יותר או כותבת לה יותר או כל הזמן רוצה להיות איתה. פשוט יוצא לי המון לחשוב עליה ולפעמים אני מנסה לחשוב אם זה נורמלי לחשוב על בן אדם ככ הרבה אבל זה רק כי אני אוהבת אותה אני מסתדרת גם בלעדיה אבל אני כן מפחדת לאבד אותה (יש לי חרדת נטישה)