5 תשובות
כדי לרדת במשקל תצטרכי בראש ובראשונה לשנות לגמרי את ההרגלים, זה לא עובד ככה.
מותר לך פרי אחד ביום, ירקות יש כאלה שמותר לך חופשי
את יכולה לאכול אוכל שהוא לא חטיף שהוא אוכל
תאכלי חסה
שרעבים אוכלים אוכל לא שטויות(חטיפים ממתקים וכו) תכיני לך אוכל כמו חביתה או משהו קליל או אם באלך ויותר מזה תשקיעי
את חייבת להשקיע ולא להכנע ולאכול שטויות, תעשי לך סדר יום ארוחת בוקר ארוחת צהרים וארוחת ערב ובין לבין תאכלי פירות ואת יכולה לנשנש לך משהו מתוק ופחות בריא מידי פעם אבל בהגבלה
באותו הנושא: