5 תשובות
את לא תשמיני את מקסימום תעלי בכמה גרמים
אנונימית
שואל השאלה:
את גם בדעה שקלוריה היא לא אותה קלוריה?
נגיד קלוריות מסלט ומשוקולד הגוף מגיב לשניהם אותו דבר?
את גם בדעה שקלוריה היא לא אותה קלוריה?
נגיד קלוריות מסלט ומשוקולד הגוף מגיב לשניהם אותו דבר?
אנונימית
פשוט תקראי מחקרים בנושא אין פה עניין של דעות.
זה דווקא מעניין.
בסופו של דבר מאזן קלורי חיובי = עלייה במשקל.
יש מאכלים שהעיכול שלהם שונה ובכך הגוף שורף יותר קלוריות אבל זה לא שהקלוריה היא לא קלוריה.
זה דווקא מעניין.
בסופו של דבר מאזן קלורי חיובי = עלייה במשקל.
יש מאכלים שהעיכול שלהם שונה ובכך הגוף שורף יותר קלוריות אבל זה לא שהקלוריה היא לא קלוריה.
אנונימי
שואל השאלה:
לינוי תודה עזרת לי:)
לינוי תודה עזרת לי:)
אנונימית
הגוף שלנו לא מבין "בריא" ו"לא בריא". בסופו של יום הוא מקבל אנרגיה ומשתמש בה. אם תכניסי יותר אנרגיה ממה שהוא השתמש הגוף שלך יקח את האנרגיה העודפת למאגרי השומן שלך. אז מבחינת נטו עלייה במשקל אין שום הבדל בין קלוריה של שוקולד לקלוריה של סלט
באותו הנושא: