7 תשובות
אני לא נגעתי בזה בכלל ולא שמתי משחה ולא כלום , חמישה ימים וזה עבר בלי סימן
זה לא עובד ככה צריך ללכת לטיפול פנים כל חודש במשך שלושה או ארבעה חודשים ואת צריכה לקנות תכשירים שתשתמשי בהם בוקר וערב לי זה עזר כבר בטיפול השני הרגשתי עור פנים חלק לעומת מה שהיה לי
אנונימית
תשתפי טוב טןב את הפנים כל הזמן ולא לגעת עם היידים
הכוונה במקרה ויש לך אקנה ממש
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא סתם ככה אחד שתיים נהיו לי לא יותר מידיי
אם יש לך שמן עץ התה ושמן שקדים תערבבו אותם ביחד ותשימי נקודתית על הפצע
אנונימית
תשים סינטומצין על החצקון, מניסיון