5 תשובות
לא מה אני פאקבוי
וואו כן.
בעיקרון אין לי סטייל קבוע אני אוהבת הכל אז כן

אה אומייגאד חשבתי דיברת על אווני אבל זה לבנים לול
שואל השאלה:
למה, התכוונתי גם לשלה
לא
אני בת,
1+2 לא מתחברת לסטייל הסיני הזה
על השאר ממש יפים