5 תשובות
לא מה אני פאקבוי
וואו כן.
בעיקרון אין לי סטייל קבוע אני אוהבת הכל אז כן
אה אומייגאד חשבתי דיברת על אווני אבל זה לבנים לול
בעיקרון אין לי סטייל קבוע אני אוהבת הכל אז כן
אה אומייגאד חשבתי דיברת על אווני אבל זה לבנים לול
שואל השאלה:
למה, התכוונתי גם לשלה
למה, התכוונתי גם לשלה
לא
אני בת,
1+2 לא מתחברת לסטייל הסיני הזה
על השאר ממש יפים
1+2 לא מתחברת לסטייל הסיני הזה
על השאר ממש יפים
באותו הנושא: