11 תשובות
כןן מושלם גם אני אוהבת בגדים כאלה
כל הארון שלי בסגנון כזה
אני מכורה
סטייל ממש מושלם אני מאוהבת בcargos
יאא כן
מאוד יפה
ואו זה סטייל ככ נדיר!
אחותי יש לך טעם.
כן אני ממש אוהבת אותו
אהבתיי
פחות אני האמת
מתה על זה
ואו קל הסטייל שלי !!!!!!!!!