17 תשובות
ממש לא אהבתי
עריכה: מצחיק שהיא נתנה פרחים רק למי שאהב
עריכה: מצחיק שהיא נתנה פרחים רק למי שאהב
מהמם, אם רק היה לי אומץ
לא התחברתי אבל אם את אוהבת אז מי אני
אני התחברתי לחצאית. לשאר פחות...
אמא התאהבתי
וואו זה מהמם!
אהבתי.
אהבתי תסטייל הזה
מגניב, אני אישית לא אוהבת ללבוש בגדים חשופים או צהובים אבל אהבתי את הסגנון
הוא יפה אבל אני אישית לא הייתי הולכת עם זה ביום יום, נראה לי קצת מוגזם.
לא כלכך אהבתי.. זה נראלי סגנון egirl כזה נכון? כל עוד את מרגישה טוב עם עצמך תיהיה מי שאת ושימי זין על מה שאומרים
מהמם
יפה בעיניי אבל אני חושבת שלי אישית זה לא היה מתאים אבל אם זה מה שאת אוהבת תלבשי את זה ותהני, כל אחת ואחד צריכים להתנהג ולהתלבש בצורה שנוחה להם 3>
אני חושבת שזה מושלם
אהבתי
ככה אני מתלבשת לול
זה יפה לדעתי, פשוט כל ילדה שלישית שרוצה להיות מיוחדת מלבשת ככה, מה שכן מעריכה את זה, לפחות לי להתחיל סטייל כזה לקח המון מאמץ, אומץ וכסף;)
זה יפה לדעתי, פשוט כל ילדה שלישית שרוצה להיות מיוחדת מלבשת ככה, מה שכן מעריכה את זה, לפחות לי להתחיל סטייל כזה לקח המון מאמץ, אומץ וכסף;)
זה יפה אבל כלוק לפורים