9 תשובות
עניין בריאותי ומוסרי
הרגשה לא מוסרית
(אני לא טבעוני)
כנראה כדי להמעיט את רצח הבשר בעולם...
כי אם אנשים יקנו פחות בשר אז פחות ירצחו בשר, עצה וביקוש.
כי לקטוף פירות וירקות חסרי ישע זה לא מוסרי ומרגיש כמו רצח
אבל איך אנשים יקנו פחות בשר ? עדיין יהרגו את החיות בשביל לאכול אותן אין מה לעשות זה כמו בטבע אחד אוכל תשני בשביל לשרוד
בגלל החיות
כי אני לא רוצה להשתתף בפגיעה מזעזעת באחרים.
ככה
כי אם אפשר (ובאמת שאפשר) לא ליפגוע בחיות אז צריך לא ליפגוע בהן