19 תשובות
לא כולם כאלה למה אתה מכליל
כי הם רוצים עולה "טוב יותר"
לא כולם
שואל השאלה:
כל טבעוני שפגשתי ניסה להסביר לי למה לאכול בשר זה רע
לא כולם כאלה אבל
לא ראיתי טבעוני אחד שלוחץ על אנשים להיות ככה
כן ראיתי טבעונים שמסבירים את דעתם אבל לא ראיתי אפילו אחד שלחץ על מישהו לא לאכול בשר חלב וביצים
שואל השאלה:
^מה נפגעת? הרוב
לא הרוב מה הקשר לול
שואל השאלה:
אני אסביר, הם לא ניסו להסביר לי למה כדאי להיות טבעוני, הם לחצו ושאני מסרב הם אומרים לי את הדברים הדוחים שקורים שאוכלים בשר,
לא כל הטבעונים כאלו
לרובם לא אכפת אם תהיה תבעוני או לא
בסדר אבל זה לא הרוב מה אתה רוצה מהם שחרר
שואל השאלה:
^ בבקשה תפסיקי להגיב כי אני שאלתי שאלה ואת ממשיכה ראש בקיר, זה השאלה שלי, ואנשים כמוך שלא יגיבו, לכי לעשות רע למישהו אחר
סך הכל אמרתי לך שלא כולם כאלה מה הקשר רע ומה אתה נעלב?
שואל השאלה:
אני לא אגיב כי יש לי כאב ראש ממך, יום טוב
ילד תתאפס על עצמך אתה מתנהג כמו תינוק
הם לא
זאת הכללה מאוד גדולב
מהניסיון חיים שלי זה בדיוק ההפך
טבעונים כאלו פועלים למען צדק לכולם. בעלי החיים לא יכולים להגן עליהם. הם סובלים ומתים ולכן מישהו שיודע מה קורה להם צריך לדבר בשם ולנסות למנוע את העוול העצום שנעשה להם. זה נקרא לפעול למען צדק.