26 תשובות
ז"ל בסטי
שואל השאלה:
די תענו ברצינות
די תענו ברצינות
אנונימית
אפילו אם את תמותי זה מה שאללה רוצה ולכן את חייבת לקבל את הגורל.
נו בסדר גם אני התחסנתי נגד קורונה ונכנסתי לאישפוז ואני עדיין חיי זה לא יעשה לך כלום
גם אני בחרדות יאי
איזה תגובות מעודדות זה משהו
איזה תגובות מעודדות זה משהו
אנונימית
לעשות עם עצמך אינטגרציה ולשבור את האמונה הזאת שמבוססת על שקר אחד גדול שנוצר בידי אנשים שפוחדים גם
שואל השאלה:
לא היה לי אשפוז ולא כלום
חליתי פעם אחת וזה הרגיש כמו צינון כזה עם כאבי ראש. עכשיו אני בסדר
אבל השאלות פה ליטרלי מלחיצות עם זה שאומרים שכל מי שהתחסן ימות עוד חמש שנים. זה מפחיד. כאילו אני בת 24 ויש עוד כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות בחיים שלי.
אולי זה אומר שאני צריכה לא ללמוד ופשוט להתחיל לעשות דברים ענקיים כל עוד אני חייה.
מה זה אינטגרציה?
לא היה לי אשפוז ולא כלום
חליתי פעם אחת וזה הרגיש כמו צינון כזה עם כאבי ראש. עכשיו אני בסדר
אבל השאלות פה ליטרלי מלחיצות עם זה שאומרים שכל מי שהתחסן ימות עוד חמש שנים. זה מפחיד. כאילו אני בת 24 ויש עוד כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות בחיים שלי.
אולי זה אומר שאני צריכה לא ללמוד ופשוט להתחיל לעשות דברים ענקיים כל עוד אני חייה.
מה זה אינטגרציה?
אנונימית
אינטגרציה זה תהליך עצמי שאת עושה כדי לשבור ולהטיל ספק בכל האמונות שלימדת ולימדו אותך. 99 אחוז מהן שקר
רוב המדינה התחסנה לקורונה אם את תמותי אז גם רוב המדינה
שואל השאלה:
אני לא רוצה למות עוד שנתיים
איך עושים את התהליך הזה?
אני לא רוצה למות עוד שנתיים
איך עושים את התהליך הזה?
אנונימית
אף אחד לא אמר שתמותי עוד שנתיים
שואל השאלה:
יש פה מלא שאלות של אנשים שאומרים שמי שיתחסן ימות עוד שנתיים או חמש שנים לא יודעת
יש פה מלא שאלות של אנשים שאומרים שמי שיתחסן ימות עוד שנתיים או חמש שנים לא יודעת
אנונימית
מי שהתחסן ימות עוד 5 שנים למען הפרוטוקול
אוי נו החייאת אפשר להיות בלחץ אבל תחשבו קצת בהגיון
אף אחד לא ימות
אף אחד לא ימות
שואל השאלה:
אבל אני אומרת לכם שאני בחרדה אז למה בכוח להפוך את המצב ליותר גרוע? איזה רוע לב!
למה המתנגדי חיסונים האלה כל כך משכנעים?
אבל אני אומרת לכם שאני בחרדה אז למה בכוח להפוך את המצב ליותר גרוע? איזה רוע לב!
למה המתנגדי חיסונים האלה כל כך משכנעים?
אנונימית
לא רוע חב אני פשוט מציגה עובדות
באלי להגיב פה עוד שנתיים אם אני אחיה עד אז אמן ולבדוק אם יש לכם דופק אבל תענו כי אז אני אניח שאתם לא פה חח d:
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר להגיב לשאלות אחרי חודש אז אף אחד לא יענה d:
אי אפשר להגיב לשאלות אחרי חודש אז אף אחד לא יענה d:
אנונימית
אה שיט. אז להיפרד ממך עכשיו? מה לעשות
סתם סתם, רציני אני באמת פוחדת
מקודם קיבלתי התקף חרדה עם כל השאלות השאלה של כולם, לא כיף לדעת שרוב הסיכויים לא נשאר לי הרבה זמן ושאולי אני צריכה להתכונן למוות
סתם סתם, רציני אני באמת פוחדת
מקודם קיבלתי התקף חרדה עם כל השאלות השאלה של כולם, לא כיף לדעת שרוב הסיכויים לא נשאר לי הרבה זמן ושאולי אני צריכה להתכונן למוות
אנונימית
שיגידו תמיד אנשים יגידו וידברו אף אחד לא מודע להשפעות החיסון הזה אין לך כבר מה לעשות התחסנת אל תחשבי על זה פשוט
בסופו של דבר אין חיי נצח
ממליצה ללכת לטיפול פסיכולוגי
בסופו של דבר אין חיי נצח
ממליצה ללכת לטיפול פסיכולוגי
שואל השאלה:
מבינה אותך אנונימית גם אני קיבלתי התקף חרדה
אולי באמת אלך לטיפול
מבינה אותך אנונימית גם אני קיבלתי התקף חרדה
אולי באמת אלך לטיפול
אנונימית
מומלץ מאוד גם שמעתי שcbt טוב לחרדות יש כמה סוגים של טיפולים
אני (למזלי הרב) לא התחסנתי בגלל ההורים שלא הרשו לי, והבנתי שהוא מסוכן חודש אחרי שהחיסון הומצא.
כן, אני מודה, החיסון רע, וממש ממש מסוכן.
אבל אני בטוחה שתהיי בסדר, כמעט כל הילדים בכיתה שלי התחסנו ולא קרה להם כלום.
כן, אני מודה, החיסון רע, וממש ממש מסוכן.
אבל אני בטוחה שתהיי בסדר, כמעט כל הילדים בכיתה שלי התחסנו ולא קרה להם כלום.
זה יהיה הפרה של זכויות יוצרים, אז אני לא יכולה.
אבל זה מוכח מדעית כבר, וגם ניסיונית (אני מכירה 5 אנשים בבית חולים כרגע עם בעיות בלב וקרישי דם, ואחד מהם מת)
אבל זה מוכח מדעית כבר, וגם ניסיונית (אני מכירה 5 אנשים בבית חולים כרגע עם בעיות בלב וקרישי דם, ואחד מהם מת)
שואל השאלה:
כל מי שהתחסן אצלי במשפחה לא קרה לו כלום
ועזבו אין לי כוח לעוד חרדות. אני אלך להקשיב קצת לשירים וזהו
כל מי שהתחסן אצלי במשפחה לא קרה לו כלום
ועזבו אין לי כוח לעוד חרדות. אני אלך להקשיב קצת לשירים וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעשה את זה תודה
לא יודעת למה אני מאמינה לאנשים פה כל כך
אני אעשה את זה תודה
לא יודעת למה אני מאמינה לאנשים פה כל כך
אנונימית
באותו הנושא: