5 תשובות
מותר לך לבטא את עצמך איך שהכי נוח לך, בפרט מול הפסיכולוגית שלך.
אני ממש מבינה אותך, אגב.
אני ממש מבינה אותך, אגב.
שום דבר לא מוזר אם זאת הפסיכולוגית שלך
תעשי מה שטוב לך אבל מה שניראהלי שאין לך על מה
את לא חייבת לה כלום כי את משלמת לה כך שאת לא צריכה לכתוב לה סליחה...
את לא מחוייבת כי היא הפסיכולוגית שלך ותפקידה לנתח את המצב ולהבין גם למה לא דיברת. ההתנצלות ממש לא הכרחית אבל גם מראה על התחשבות לזולת
באותו הנושא: