13 תשובות
איך זה הגיוני?
כנראה לא ארוחות מלאות
זה ממש קצת
זה שליש/ רבע ממה שאת אמורה לאכול ביום
אני כמוך. וזה לא טוב ירדתי יותר מ5 קילו ועכשיו הבטן שלי קטנה מידי ואני לא מצליחה לאכול כלום תאכלי מסודר וטוב. תאכלי כי הגוף צריך את זה לפחות 1000+ לאט לאט
שואל השאלה:
להגיד לך מה אכלתי היום?
אנונימית
את יכולנ, כן
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מסוגלת הקיבה שלי קטנה ממש וזה עושה לי צרבות לאכול יותר מזה
אנונימית
הייתי ממליצה לך שאם קשה לך לאכול יותר מ500. לאכול מתוקים, את לא מרגישה שזה יותר מ500 (נכוו זה לא בריא) אבל זה ירגיל אותך לפחות לאכול יותר מ 500
אני גם אכלתי 100 גרם פסטה וציקן המבוגר של מקדונלס אחד כזה וזהו. כי אני לא יכולה להכניס כלום
תנסי להתייעץ עם תזונאית
אז אני כן משלבת פה ושם מתוקים על מנת להרגיל אותי ליותר מ1000+
שואל השאלה:
אכלתי לבית ספר לחם קל ופטה 5 אחוז
בצהריים שלוש כפות לוביה שתי כפות קינואה ו50 גרם חזה עוף בערך
ביניים אכלתי תפוח קטן
בערב אכלתי דייסת שיבולת שועל עם חצי יוגורט חלבון ושני תותים קטנים
ואחכ אכלתי סמודי קטן מפירות
סהכ עם ספירת קלוריות יצא לי 530 קל בערך
אנונימית
נסי לאכול משהו מתוק. לא בהכרח שוקולד אבל דברים משמינים גם, כמו אבוקדו טחינה חמאת בוטנים
שואל השאלה:
הבעיה שלי שנכנס לי גוק ואני מפחדת להשמין
כל העניין הזה של הקלוריות נכנס לי כי היו לי בעיות במערכת העיכול ומאז אני שמה לב מה אני אוכלת ועשיתי שינוי מטורף
אנונימית
אני יודעת גם לי יש את זה ועכשיו אני בתת משקל. אם להגיד לך שאני מרוצה, כן! אבל עם זאת אני לא חיה כמו שצריך. אני מאמינה באיזון. לדעת ש 1000 קלוריות זה קצת לבן אדם ו500 קלוריות ביום זה לילד קטן בגיל 8. את לא בת 8 אני מאמינה. אל תפחדי. אם את רוצה לאכול משהו תאכלי! אל תמנעי מעצמך. יופי תמיד נע