4 תשובות
הגיוני מאוד זה לא בריא לא לאכול
כן, זה הגיוני
שואל השאלה:
אבל משמינים רק אחרי שאוכלים יותר מזה
לא?
אבל משמינים רק אחרי שאוכלים יותר מזה
לא?
אנונימית
צריך לדעת לבסת את האוכל שאת מכניסה לגוף זה שלא תוכלי יגרום לגוף שלך להישתמשי במאגרים שחשובים לו ולהפוך אותם לשומון ומצד שני עם תוכלי מסודר 3 ארוכות מזינות חלבון פחממה וויטמינים כמו ירקות בכל שלושת הרוכות ותדאי לאכול פחות אבל יותר פעמים הגוף שלך לא יפחד לרדת במקל כי את נותת לו את המאגרים שהוא צריך
באותו הנושא: