10 תשובות
ברור זה רק 10 מילים..
שואל השאלה:
קליפים טוב אבל אני שורה ראשונה המורה העבירה אותי וגם תמיד המורות מתגרות בי ולבנות שיש שליפים לא מעירות להן שאני בלי דליפים (השם שלי) ומה יד לך ביד?
אנונימית
שואל השאלה:
זאתי שאוהבת את יוני בלוך
העשר מילים האלה קשות לכתיבה ואם את טובה באנגלית לא תביני
אנונימית
אז תלמדי
זה כולה 10 מילים
שואל השאלה:
זה מה שאני יעשה אבל כמה זמן בערך נראלכם שאני ילמד את כל המילים אני גרועה בזה
אנונימית
תקשיבי, תחזרי על המילים שניה לפני השיעור... זה עוזר לי ממש אולי גם לך(:
איזה מילים יש לך?
אני לרוב זוכרת את המילה איך שבכללי הייתי קוראת אותה, נגיד table, כדי לזכור איך כותבים אני מנסחת את זה כ-tab ו-le, יעני קוראת את המילה כמו שהיא כתובה.
יש את האפשרות גם לזכור לפי דברים שמזכירים לך אותה, לדוגמא המילה teacher, מורה בריטית אוהבת לשתות תה כשהיא יושבת על כיסא(גם אם לא כותבים ככה כיסא, עוד פעם, לפי השמיעה) tea-תה ו-cher(לפי הנשמע כיסא)
תנסי לשיר את הסדר של האותיות במילים שאת צריכה
זה ממש עוזר לזכור