6 תשובות
אני מתנגד
1. אמנם ללא טלפונים עוזר לקשרים החברתיים, אבל טלפון עוזר במצבי חירום
2. יעלה את רמת המתח בין המורים לתלמידים (מניסיון אישי)
3. טלפון זה חלק בלתי נפרד מהתלמידים
4. טלפון יכןל לעזור ללימודים
את צריכה לרשום את הדעה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת^ אני רוצה לראות עוד דעות.. ואז אם אני יראה אחת שחושבת כמוני אני יעתיק אותה חח
אנונימית
אם את טובה בטיעונים תעזרי לי
תחפשי בקטגוריה של השואה
את השאלה אם מאמינים באלוהים כל כך ...
יש שם אנשים שאומרים שאין דבר כזה מדע
והם לא מפנימים שאני נותנת להם מיליון הוכחות לזה שאין אלוהים