6 תשובות
לרוב כן. בהצלחה
אני קיבלתי ממש ביטחון,זה שינה אותי לטובה בטירוף.
אבל מקבלים סטירה לפנים כי אתה מבין שאם אתה רוצה משהו אתה צריך לפעול ,אף אחד לא יעשה את זה בשבילך
אני בספק שזה לא משפיע לפחות קצת על כולם
לא
ממש לא כולם
אני מאמינה שהמערכת כן "מחספסת" כל אחד. כל עוד הוא נשאר במערכת מההתחלה ועד הסוף. בסופו של דבר מדובר במערכת קשוחה ונוקשה, שהיא כן מציגה את החיים פשוט בצורה הרבה יותר קיצונית.