5 תשובות
שואל השאלה:
כי לא אוהבים את הביישנים
אנונימית
לגמרי !
גם אני חושבת ככה
בשום מקום לא באמת מקבלים את כולם
xm1
למה?
אנונימית
חלקית מסכימה איתך