6 תשובות
לא בהכרח
לא אין קשר
שואל השאלה:
כמה היה הדפר שלך?^
כמה היה הדפר שלך?^
אנונימית
אני לא זוכרת ממש, 50 אני חושבת
הפרופיל שלי היה 64 ונלחמתי עם הרופאים בצבא שיעלו לי ל72, בסוף העלו ויצאתי לקומ.
גם לא הייתי צריכה את הנתונים של יום המאה, הם לא היו גבוהים אבל לא התייחסו אליהם.
זה תלוי על איזה מפקדים את נופלת. שאת אחרי הגיוס והטירונות לא מתייחסים לנתונים האישיים
הפרופיל שלי היה 64 ונלחמתי עם הרופאים בצבא שיעלו לי ל72, בסוף העלו ויצאתי לקומ.
גם לא הייתי צריכה את הנתונים של יום המאה, הם לא היו גבוהים אבל לא התייחסו אליהם.
זה תלוי על איזה מפקדים את נופלת. שאת אחרי הגיוס והטירונות לא מתייחסים לנתונים האישיים
אם תראי את הביישנות והחוסר ביטחון בראיון אישי בצו הראשון או ביום המאה, יכול להיות שלא יפתחו לך את האופציה להיות בתפקיד פיקודי, אבל תגידי למיטב או לקצין מיון שאת רוצה להיות בתפקיד פיקודי ותראי להם רצינות.
אבל אם תילחמי בסוף תצליחי לקבל, שהתגייסתי ואחרי הטירונות רציתי ללכת לקורס מכים, חפרתי למפקדים בסדיר שישלחו אותי לקורס מכים של חיל האוויר ובסוף קיבלתי את מה שרציתי והייתי מכית כמו שרציתי.
אבל אם תילחמי בסוף תצליחי לקבל, שהתגייסתי ואחרי הטירונות רציתי ללכת לקורס מכים, חפרתי למפקדים בסדיר שישלחו אותי לקורס מכים של חיל האוויר ובסוף קיבלתי את מה שרציתי והייתי מכית כמו שרציתי.
אם מדובר על פיקוד אחרי הגיוס, אז יכולים לראות שהוא לא מתאים ומן הסתם לא לתת.
באותו הנושא: