6 תשובות
כן יש לי, לא מהסוג שכתבת אבל כן.
מאוד חשוב לי להשקיע ולהשקיד בלימודים שלי - אז היו לי הרבה חששות שאולי אני אקבל ציון לא טוב אולי יהיו לי ציונים שיאכזבו אותי.
תודה לאל סיימתי בטוב - אמן אמן בעזרת השם גם השנה תהיה הצלחה כמו שנה שעברה ולכולם
שואל השאלה:
אני יודע שאפשר פשוט לומר להתעלם מזה אבל לא יודע לרוב אתה לא באמת מצליח להתעלם מזה כי המחשבה איכשהו מצליחה להציק לך בכל זאת
אנונימי
שואל השאלה:
^^תודה לך❤ זו שנה אחרונה לפני הצבא ואני יותר מודאג מהצבא /:
אנונימי
אישית כן
פשוט הלכתי לפסיכולוגית
כן זה קורה לי גם עכשיו לצערי וזה מבאס
אנונימית