6 תשובות
זה לא כזה נורא פשוט תגידי רק לצורך ההבהרה אני אהיה בת 18 חודש הבא..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה יצא שאני משקרת כזה
אבל זה יצא שאני משקרת כזה
חודש הפרש זה לא משמעותי בכלל אז אני בטוחה שהוא לא יעשה מזה ביג דיל, גם אני הייתי אומרת לאנשים ככה אם זה היה הפרש כזה קטן או שהייתי אומרת שבקרוב אהיה
אנונימית
זה לא כזה נורא לדעתי
אנונימית
תגידי לו את זה בצורה נורמלית, שאת מצטערת שלא דייקת ושבאוקטובר בעזרת ה' תהי 18.
נ.ב. - שמרי על עצמך ושיהיה בהצלחה :)
נ.ב. - שמרי על עצמך ושיהיה בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: