5 תשובות
זה אומר שהוא עבר את הגיבוש הכי קשה בצהל
שהוא סוס בקטע אחר
שואל השאלה:
זה אומר שהוא בחור על רמה? מלומד ודברים כאלה?
זה אומר שהוא בחור על רמה? מלומד ודברים כאלה?
לא בהכרח, זה אומר שהוא עבר גיבושים והוא משרת בתור לוחם בשייטת.
אין הגיון בצהל אבל זה יכול להעיד על כך
אין הגיון בצהל אבל זה יכול להעיד על כך
מלומד זה לא אומר
לרוב תפקידי לוחמה מחוץ ממש בודדים לא מסתכלים על הציון שמראה חוכמה
אני גם לא אומרת שזה נכון להסתכל על ציון
אני רק מציינת עובדה
נגיד בן דוד שלי הוא כן חכם והוא בשייטת
מה שזה אומר שתצטרכי להכיר אותו
זה שהוא בשייטת רק אומר שבקשר לכושר שלא לא הייתי דואגת
אבל לא נראה לי שלפי השאלות שלך את מחפשת מישהו רק שרירי בלי תוכן
כדי לדעת אם יש לו תוכן תצטרכי להכיר אותי
לרוב תפקידי לוחמה מחוץ ממש בודדים לא מסתכלים על הציון שמראה חוכמה
אני גם לא אומרת שזה נכון להסתכל על ציון
אני רק מציינת עובדה
נגיד בן דוד שלי הוא כן חכם והוא בשייטת
מה שזה אומר שתצטרכי להכיר אותו
זה שהוא בשייטת רק אומר שבקשר לכושר שלא לא הייתי דואגת
אבל לא נראה לי שלפי השאלות שלך את מחפשת מישהו רק שרירי בלי תוכן
כדי לדעת אם יש לו תוכן תצטרכי להכיר אותי
באותו הנושא: