12 תשובות
אז הכל בסדר אם יצא תקין ילדון.
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
סתם שאלה
את חושבת שלבני נוער בסטיפס יש יותר ידע מרופאים שאת שואלת את זה פה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני פשוט ממש מפחדת ואין לי את מי לשאול ואמא שלי לא תרשה לי ללכת לרופא
אנונימית
למה שהיא לא תרשה לך ללכת לרופא..?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מבקשת ממנה כל יומיים ללכת לרופא בגלל חרדת בריאות שיש לי
אנונימית
את לא בת 4 את יכולה ללכת לרופא לבד
אנונימית
שואל השאלה:
לא ירשו לי לבד כי אני קטינה והכרטיס קופת חולים שלי אצל אמא שלי
אנונימית
ירשו לך וכל עוד את יודעת מה המספר תעודת זהות שלך זה בסדר
אנונימית
חרדה יכולה לעשות את זה. אבל תקשיבי, אם את מרגישה שבאמת משהו לא בסדר- אז משהו לא בסדר. גם אם זה הפרעת חרדה או/ו בעיות בלב. כמובן ששווה לעשות בדיקות אם זה דבר שחוזר על עצמו. יש לך עוד סימפטומים?
שואל השאלה:
כן יש לי גם קושי בנשימה והיום הרגשתי שאני כמעט מתעלפת וחם לי ממש
אנונימית
זה נשמע כמו חרדה.. יש לך מישהו מבוגר להתייעץ איתו?