6 תשובות
אנחנו לא יכולים לאבחן אותך. לכי למומחה.
לכי לאבחון
צריך לזה אבחון אבל זה בהחלט משהו שצריך לטפל בו
לא יודעת עד כמה זה מחלת נפש פשוט נשמע כמו דימוי עצמי מאוד נמוך. אולי בשילוב עם חרדות. כדאי לפנות לאיש מקצוע ולדבר איתו.
לכי לאבחון ולטפל בעצמך
תקשיבי. הכל בסדר.
לדעתי אין לך מחלת נפש, פשוט דימוי עצמי מאוד נמוך. אפשר לעבוד על זה. פשוט אל תוותרי לעצמך..... אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת. תמיד תהיה מישהי יותר יפה... אין מה לעשות. אבל תחשבי שניה, לעצור את החיים שלך ולהתמרמר כל היום על הדבר הזה זה נראה לך הגיוני? ונכון? לא... ממש לא. אלה החיים שלך! תהני מהם!!! שיקפצו לך כולם, זה כמו שבנאדם בלי רגל אחת יחליט שלא מגיע לו לעשות שום דבר כי אין לו רגל כמו כולם.... מזה השטות הזאת! מהר לצאת מהבית. לכי כבשי את העולם. תעשי דברים שאת אוהבת והכי חשוב, תתחילי לטפל בעצמך. זה לא בושה. ללכת לפסיכולוג, לטיפול cbt, לטיפול בדימוי עצמי וביטחון עצמי. יש כלכך הרבה אחותי, תעשי את כולם את צריך. זה משנה חיים. תאמיני לי שאת גם לא היחידה יש המון שמרגישות כמוך וירגישו כמוך. פשוט הדרך זה לא לוותר לעצמך, זה להילחם ולשים זין על איך אחרים נראים. תתחילי לאהוב את עצמך ומיד
לדעתי אין לך מחלת נפש, פשוט דימוי עצמי מאוד נמוך. אפשר לעבוד על זה. פשוט אל תוותרי לעצמך..... אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת. תמיד תהיה מישהי יותר יפה... אין מה לעשות. אבל תחשבי שניה, לעצור את החיים שלך ולהתמרמר כל היום על הדבר הזה זה נראה לך הגיוני? ונכון? לא... ממש לא. אלה החיים שלך! תהני מהם!!! שיקפצו לך כולם, זה כמו שבנאדם בלי רגל אחת יחליט שלא מגיע לו לעשות שום דבר כי אין לו רגל כמו כולם.... מזה השטות הזאת! מהר לצאת מהבית. לכי כבשי את העולם. תעשי דברים שאת אוהבת והכי חשוב, תתחילי לטפל בעצמך. זה לא בושה. ללכת לפסיכולוג, לטיפול cbt, לטיפול בדימוי עצמי וביטחון עצמי. יש כלכך הרבה אחותי, תעשי את כולם את צריך. זה משנה חיים. תאמיני לי שאת גם לא היחידה יש המון שמרגישות כמוך וירגישו כמוך. פשוט הדרך זה לא לוותר לעצמך, זה להילחם ולשים זין על איך אחרים נראים. תתחילי לאהוב את עצמך ומיד
באותו הנושא: