3 תשובות
קודם כל אין דבר כזה אסור, את מגדירה לעצמך זמנים שבהם את יכולה לאכול ומתי לא, את יכולה להחליט שפעם/פעמיים בשבוע (תלוי בצורך שלך וכמה את מצליחה להחזיק מעמד) לעשות ארוחה שכוללת קינוח ומה שבאלך לאכול, בלי לחשוב על קלוריות ובלי כלום
בוודאי שמותר במינונים נכונים.
אנונימית
מותר לעשות ציט מידי פעם כל עוד אתה שומר על הגירעון השבועי זה עוזר גם
פיזיולוגית וגם פסיכולוגית
פיזיולוגית וגם פסיכולוגית
באותו הנושא: