4 תשובות
לתת לזמן לעשות את שלו...
אם נפרדתם צר לי לבשר הוא לא החצי השני.

אבל אין מה לעשות כל פרידה מחשלת וכנראה שגם הקשר הבא שלך לא יהיה האחרון.
יש כלכך הרבה אנשים בעולם כלכך הרבה, והוא בטוח לא ההתאמה המירבית, אני בטוח שמגיע לך יותר טוב, אנשים התגברו גם על קשרים של עשר שנים, ויתגברו גם אחרייך, זה לגמרי חלק מהחיים.
יום אחד יבוא מישהו ואת תביני למה עד היום זה לא עבד עם אף אחד אחר קודם לכן.
Cut
כל זוגיות גורמת לך לסווג יותר ויותר לאיזה אופי את מתחברת באדם שאיתו את רוצה להקים בית בסופו של דבר, וזה חשוב לחוות כמה שיותר אנשים עד אז, כי ככה אפשר באמת להגיע לאדם האולטימטיבי.
וכל פרידה או משבר תגרום לך להיות חזקה יותר למשבר הבא.
פרידה זה כמו מוות קטן, וזה עובר.
אני עברתי פרידה אחרי שנה וחצי של קשר והיום אני צוחק על החודשיים-שלושה שהייתי שבור.
Cut
למה נפרדתם?