11 תשובות
תצאי עם חברות חברים אל תחשבי עליו תעשי דברים שאת אוהבת
שואל השאלה:
זה לא עובד כבר ובאמת שניסיתי
אנונימית
תנסי להכיר מישהו חדש?
לחזור אליו ככה או ככה יבוא את אותו מצב שלא נהנת בקשר אז זה לא משנה יבוא מישהו אחר ויעשה לך טוב...
שואל השאלה:
חשבתי על זה אבל מרוב שאני לא מעריכה את עצמי מספיק כי הוא באמת היה ממש יפה. הוא באמת היה יפה בטירוף אז אני מרגישה שלא מגיע לי יותר ממנו
אבל מצד שני חוץ ממראה הוא לא באמת נתן לי את היחס המינימלי שהגיע לי
אנונימית
את מתגעגעת לתחושה שכנראה הייתה לך איתו לנאהבות , אבל אל תשכחי שזה היו לטובתך !!! ויהיה עוד מלא אנשים שתפגשי בחייך זה הכל עניין של זמן מבטיחה לך
עברתי לא מזמן סוג של פרידה שמאוד כאבה לי ולאט לאט עוברים את זה, למדתי להעריך את עצמי יותר
מכל קשר את לומדת
וזה בסדר לחלוטין , בקשר זוגי צריך המון דברים וכנראה לא היה שם מה שהגיע לך וזה בסדר
הדרך הכי טובה להתמודד עם פרידה ולהסתכל על מצב אחרי קצת זמן ולהגיד על הזין: למחוק את כל התמונות איתו: חשוב מאוד. תמצאי משהו שאת תאהבי לעשות ותתעמקי בו, כמו חדר כושר או כל דבר אחר. תדברי על המצב עם אנשים שאת סומכת במציאות.
להבין שאם זה נגמר אז זה נועד לזה ןזהוא לא שווה אותך עובדה שלא היה לו בעיה לשבור לך את הלב ככה שלא נהיה לו אכפת ממך
שואל השאלה:
אבל הוא לא שבר לי את הלב,
היחס שלו פשוט גרם לי להרגיש מועקה גדולה
אני נפרדתי ממנו אבל זה היה אחרי הרבה זמן שהחזקתי את זה כי היו שם המון המון בעיות ומהרגע שנהינו ביחד הכל קרס שם, באמת אין טעם שאני אפרט כי אני לא מכירה פה אף אחד וזה מוזר אבל לא נעים לי לחפור לחברים על הרגשות שלי כי לאף אחד לא אכפת וזה עושה לי לבכות כי הם לא נראלי מבינים את עומק העניין וכמה באמת אהבתי אותו
אנונימית
גם אצלי חברה שלי נפרדה ממני הלוואי וזו את ותחזרי שולח לה הודעות שיחות לא מתייחסת מייסרת אותי
אנונימי
זה קרה גם לי.. זה יקרה לאט לאט ואל תחשבי על זה יוצר מידי.
אנונימית