11 תשובות
פוגע
זה תלוי באישיות של הבן אדם
אני חושבת שזה ממש משתנה. אצלי אישית אני הייתי כביכול הצד הנפגע אבל התגברתי ממש מהר ואני חושבת שהאקס עדיין פגוע
הפוגע
ולדעתי בנים
אין קשר למין, זה מי שהיה פחות קשור או מכיל עזיבה של אדם שאהב יותר מהר.
זה ממש תלוי
זה לא קשור בנים או בנות, קשור לאישיות ולכמה זה היה חשוב לבן אדם, מה הוא הרגיש לפני הפרידה
במידה ולצד הפוגע לא היה אכפת בכלל מה הפגוע מרגיש וזה היה בכוונה אז לצד הפוגע קל יותר
אם הפוגע פגע לא בכוונה ולא התכוון אז גם לו יכול להיות קשה מאוד (מדברים על סיטואציה בה יש לו לב)
הצד היותר נפגע זה הצד שיותר נקשר רגשית ותלוי באותו בן אדם
בנים.