4 תשובות
כנ"ל):
היה לי גם יום הולדת 16
ולא עשו לי כלום
היה לי גם יום הולדת 16
ולא עשו לי כלום
שואל השאלה:
זה קשור אולי לזה שהיא חולה על אח שלי הקטן ועלי פחות היא ממש אוהבת אותו בגלל שהוא הקטן
זה ממש מעצבן
זה קשור אולי לזה שהיא חולה על אח שלי הקטן ועלי פחות היא ממש אוהבת אותו בגלל שהוא הקטן
זה ממש מעצבן
אנונימית
זה דומה למה שקרה לי
לאח שלי אשכרה קנו מתנה ב4 אלף שקל ולי כלום(הוא חגג 13)
אבל עדייןן
לאח שלי אשכרה קנו מתנה ב4 אלף שקל ולי כלום(הוא חגג 13)
אבל עדייןן
שואל השאלה:
אני רוצה לכתוב לאמא שלי בוואצפ שאני גם רוצה איך אפשר לנסח את זה ,??
אני רוצה לכתוב לאמא שלי בוואצפ שאני גם רוצה איך אפשר לנסח את זה ,??
אנונימית
באותו הנושא: