3 תשובות
הייתי בבית כל היום כי היה קורונה ולא הלכנו לבית ספר ותיכננתי ללכת עם ההורים למסעדה לאכול סושי בערב ובסוך אמא שלי הזמינה פיצה ולא הבנתי למה ואז באיזה חמש חברות שלי באו אליי כזה להפתיע עם עוגות וכל מיני ואז ישבנו אצלי עד איזה שמונה לא עשיתי משהו מיוחד דווקא מבאס מעניין מה אני אעשה השנה
הזמנו משפחה לבית והיה אוכל
בר מצווה אבל היה סגר. אז קנו לי בחודש הלועזי שלי מחשב והרבה ציוד שקשור אליו. ושלושה ימים אחרי היומהולדת העברי שלי עליתי לתורה בבית של סבא שלי ועשיתי את האירוע שם עם 37 איש . אמרו לי שהוא היה יחסית אירוע מרגש ומיוחד אבל מבאס אותי שהרבה משפחה שלי לא הייתה שם.
אגב יש לציין שאני עד עכשיו גאה בעצמי שקראתי את הפרשה בשלושה טעמים שונים
אגב יש לציין שאני עד עכשיו גאה בעצמי שקראתי את הפרשה בשלושה טעמים שונים
באותו הנושא: