6 תשובות
רבתן?
שואל השאלה:
לא רבנו
אני כן רוצה שהן ירגישו את מה שהרגשתי
באמת ממש נפגעתי מהן
לא רבנו
אני כן רוצה שהן ירגישו את מה שהרגשתי
באמת ממש נפגעתי מהן
אנונימית
יש עניין מעצבן של נימוס, יכול מאוד להיות שהן פישלו בתכנון יום ההולדת שלך וזה היה פדיחה עבורן אז הן באו עם איזה תירוץ עלוב. אבל לא משנה הסיבה, הנימוס מחייב להיות נחמדה ביום ההולדת של חברה שלך, את יכולה בהחלט לא להשקיע במתנה שלה ולתת לבנות אחרות לתכנן במקומך, אבל את צריכה להשתתף. דרך אגב, את לרוב זאת שמתכננת את ימי ההולדת? יכול להיות שהן פשוט לא הטיפוס שיוזם ובלעדייך הן נתקעו...
שואל השאלה:
לרוב אנחנו מתכננות בייחד כזה
אני כן הולכת להיות מנומסת
אבל ממש לא לחגוג להן
אם הן רוצות שיחגגו אבל אני לא משתתפת
לרוב אנחנו מתכננות בייחד כזה
אני כן הולכת להיות מנומסת
אבל ממש לא לחגוג להן
אם הן רוצות שיחגגו אבל אני לא משתתפת
אנונימית
יפה, ואם ישאלו אותך אל תהיי בישניית, תגידי ישרות את הסיבה.
זה קרה לי האמת .. פישלתי ביומולדת של חברה טובה שלי ואני ממש מצטערת על זה.
זה קרה מכמה סיבות.
במשך שבועות ניסינו לתכנן ולקוות שהיא תאהב את זה.
אבל זה לא יצא לפועל וכל פעם התפקשש.
אני רק רוצה שתדעי שהן אוהבות אותך
גם אם את לא רואה את זה ככה כרגע.
זה קרה מכמה סיבות.
במשך שבועות ניסינו לתכנן ולקוות שהיא תאהב את זה.
אבל זה לא יצא לפועל וכל פעם התפקשש.
אני רק רוצה שתדעי שהן אוהבות אותך
גם אם את לא רואה את זה ככה כרגע.
באותו הנושא: