8 תשובות
שואל השאלה:
וואלה שווה
6000 בחודש בלי לעשות כלום
וואלה שווה
6000 בחודש בלי לעשות כלום
אנונימי
שואל השאלה:
אני חייב לחפש משרה כזאת
זאת המשרה לעצלן האולטימטיבי
אני חייב לחפש משרה כזאת
זאת המשרה לעצלן האולטימטיבי
אנונימי
כל כךך
מישהו צריך להשגיח על המשגיח בחינות
ושמישהו ישגיח על המשגיח של המשגיח בחינות
ברור שאף אחד לא ישגיח
אז צריך משגיח על המשגיח על המשגיח על המשגיח
ועוד מישהו שישגיח עליו
וככה כל הכיתה תהיה מלאה במשגיחים על המשגיחים
יהיו יותר משגיחים מתלמידים בעולם
מי בעד?
מישהו צריך להשגיח על המשגיח בחינות
ושמישהו ישגיח על המשגיח של המשגיח בחינות
ברור שאף אחד לא ישגיח
אז צריך משגיח על המשגיח על המשגיח על המשגיח
ועוד מישהו שישגיח עליו
וככה כל הכיתה תהיה מלאה במשגיחים על המשגיחים
יהיו יותר משגיחים מתלמידים בעולם
מי בעד?
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי מספיק, צריך עוד משגיח^
לא נראה לי מספיק, צריך עוד משגיח^
אנונימי
כן לא עושים כמעט כלום.
זה אפילו כיף אם אתה משכתב אתה כמו בוחן מכתיב למישהו
זאת לא העבודה היחידה שלהם
ולא יודע אם זה לכל בחינה אבל לבגרויות לפחות משלמים להם 100 לשעה כדי שהם יקחו את העבודה שלהם ברצינות ולא יתנו לאף אחד לרמות
ולא יודע אם זה לכל בחינה אבל לבגרויות לפחות משלמים להם 100 לשעה כדי שהם יקחו את העבודה שלהם ברצינות ולא יתנו לאף אחד לרמות
לדעתי לא, אני אישית הייתי מתחרפן מלשבת שעות בכיתה, לבהות בתלמידים בלי לעשות כלום.. עדיף למצוא עבודה יותר אקטיבית
באותו הנושא: